امتحان فیزیک به روایت دیگر
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

 

سلام 

 

آخرین امتحان فیزیک بود ومی دونستم مثل همیشه دبیر گرامی قرار سوالات آسون در بیاره .با خودم گفتم این طوریکه نمی شه ،این دوفصل آخرم روزنامه ای خوندنش 5ساعت طول می کشه تا چه برسه به امتحانی خوندنش ...!!!!دبیر که می دونه من می خونم بیا یه جور دیگه جواب بدم .... تصمیم گرفتن تمام جواب هام رو فیزیک به روایتی دیگر بنویسم ...

 

پس شروع کردم یه روز تموم با این دو فصل ور رفتم تا سر امتحان گیر نکنم ....

 

روز بعد ...

 

امتحان شروع شد ....

 

1.به سوالات زیر پاسخ دهید

 

الف)منظور از تابش گرمایی چیست ؟ تابش گرمایی در اصل یعنی مقدار انرژی که از سطح جسم جامد در واحد زمان از واحد سطح گسیل می کنه و این مطابق است با مقدار انرژی که از افکار ما به وسیله رشته هایی که از مغز به زمین متصل است در هر ثانیه از سطح فکر به زمین و کائنات منتقل می شود .

 

ب)آیا هر جسمی که به رنگ سیاه باشد جسم سیاه است ؟توضیح؟

 

معلومه که نه ... مگه هر کی ادعا کنه من خوبم واقعا خوبه ... جسم سیاه فردی است بسیار بزرگوار که هرگونه رفتار را جذب می کنه و رفتار متناسب را ارائه می دهد  خوبی رو با خوبی ، بدی رو با خوبی لازم به ذکر است ضریب هضم جسم سیاه یک است .

 

ج)ضریب جذب به چه چیز هایی بستگی دارد ؟

 

ببینید ضریب جذب (یا هضم) یعنی میزان جذب (هضم ) ما از انرژی (رفتار) طرف مقابل از مقدار کل انرژی(رفتاری) که ما دریافت می کنیم .هر چی ما بزرگوار تر باشیم مسلمه که ضریب هضممون بالا می ره یعنی ضریب هضم به جنس فکر ما و بزرگی سطح فکر ما بستگی دارد.

 

د)طیف خورشید چگونه طیفی است ؟خطوط فرادوفر در طیف خورشید معرف چیست ؟

 

طیف خورشید مهربون جذبی است .می دونید؟خدایه مهربون وسیعه صفاتش رو پخش می کنه .و هر کس صفتی رو که موقعی که می خواد خوب باشه جذب می کنه .وقتی به طیف خدا نگاه کنید خط های سیاهی رو می بینید .اینها همون خط های فراندوفر هستند مال اونایی که رحمت رو گرفتند و ناسپاسی کردند.

 

ه)انرژی بستگی الکترون یعنی چی ؟مقدار انرژی که فرد می گیره نا از مدار هستش خارج بشه دو حالت داره یا خوبه می ترکاند و از مدار بدی خارج می شه یا بده اکس می خوره از مدار انسانیتش خارج می شه .

 

و)ابررسانا ها چه اجسامی هستند ؟

 

آدمای سست عنصری که وقتی خیلی سردی زندگی رو می بینند یکهو می بینی جا زدند و اون وقت هر کاری می خوان می کنند .این افراد از یک لحاظ خوبند و  مایه عبرتند و این باعث می شه جامعه روال خوبی رو پیش ببره هرچند یکم شایدم زیاد ضرر کنه .

 

2.مفاهیم زیر را تعریف کنید

 

پرتوزایی(رادیواکتیویته):

 

فکر کنم جامعه ای که خیلی برانگیخته شده یکهو حوصلش از این ناپایداری سر می ره  بعد تشعشعاتی رو ساطع می کنه .یک جامعه مثل ایران ما یه جور پرتوزایی می کنه حوصلش ار بی تکنولوژیی سر میره می ترکاند یکی مثل ژاپن اونطوری .

 

هسته پرتو زا :

 

آدم ناپایداری که یا زیادی خوبه می بخشه راخت می شه سبک می شه (یعنی پرتو آلفا می ده) یا زیادی بده یکی دیگر روهم بدبخت می کنه (این یکی بتا می ده) چی می کنند هر دوشون .....!!!!!!!!باریک .....

خوب یه سوال دیگم هست که چون شکل داره نمی تونم توضیح بدم چه اراجیفی نوشتم .مسئله ها رو هم همه رو چپه حل کردم حیف یه مسئله رو نتونستم چپه کنم یه نمره گرفتم حیف می خواستیم صفر خالص شیم نشد ...

برگرفته از وبلاگ برج نکویی

شما هم اگه خاطراتی از دوران دبیرستان دارین بذارین تو این پست....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:فیزیک,تامل,دینی,مدرسه,
ارسال توسط آتنا